onsdag 30 januari 2008

4 kvar...

Lite stolt är man ju... Inte för att jag behövt kämpa för det... Men ialafall...
Jag har 4 kilo kvar att bli av med innan jag är tillbaka på min startvikt. Sen ska jag ju iofs ner ytterliggare men det är ju inte förrän i etapp 2...
19 kilo har jag blivit av med sen lill-killen kämpade sig ut i världen. Känns bra, jag kommer i ett par av mina gamla byxor och alla mina gamla tröjor, känns väldans bra måste jag erkänna....

Men varför sitter jag här? Jag skulle ju passa på att duscha medan Marcus sover...
Fan, fy mig!

15.17

6 kommentarer:

Clabbe sa...

Jisses...

19 kilo på 16 dar???
Du skämtar med mig...

Porrfrugan sa...

Klart jag inte skämtar... Men tänk såhär: 5 kilo bebis. ett par liter fostervatten och säkert 10 liter vätska i benen och resten av kroppen... BVara det är ju ganska måhnga liter...
Måste dra, jag blir tafsad på....

Anonym sa...

Du är grym...starkt tycker jag. =)

Porrfrugan sa...

Izza: Tack! Alla dom orden hjälper.... Idag har vi varit på 37-års kalas och jag drack bara kaffe... Är faktiskt stolt över mig själv med tanke på att det serverades en gigantisk prinsess-tårta... Puss

Clabbe sa...

Aaaa... Sånt där som jag inte tänkte på... ;)

Anonym sa...

Oh my.... prinsesstårta? MUMS!
Då är du ju grymmare än grymmast!
Det är ju nästintill omöjligt att avstå från.