lördag 5 januari 2008

BF idag...

Och ingen bebis än...
Jag börjar fundera på om man kanske är skengravid igen ;-)
Det finns egentligen ingen bebis, bara en stor vattenfylld mage... Haha, komiskt...
Nej, vi vill verkligen att den lilla ska komma till oss nu men vi är tydligen inte överens...
Mamma gick ju över tio dagar med mig så jag borde kanske ha lite mer tålamod...
Men eftersom alla trodde att h*n skulle komma tidigt känns det ju nu som en evighet varje minut som går... Och att jag vetat om det sen vecka 2 hjälper ju inte...
Nej, nog gnällt... "Den lilla kommer när den är redo"
Hur många gånger tror du man har hört det sista dagarna?
Om jag hör det en gång till kommer jag förmodligen slita av mig håret... Det är ju inte direkt lugnande när man inte gör annat än väntar...
Mamma hade som tips att jag skulle "hitta på saker"... Gå på långpromenader, bio osv...
Men hallå, jag kan ju fan inte gå långa sträckor... Tvp dagar i rad har jag gått runt IP, det är typ det längsta jag gått på månader... Vad begär hon liksom?! Morsor alltså... Haha
Nej, imorgon får det nog bli IKEA och köpa den där fåtöljen till barnrummet, då har man ju något att göra iallafall...
På måndag har jag tid hos min barnmorska, stackars människa som kommer få lyssna på mig... Jag vet ju hur positiv jag kan låta när jag är riktigt less på något... Är hon smart sjukskriver hon sig den dagen... Hihi...
Nu kom Stefan hem så vi ska kollapå film... Vi hörs!

20.09

Inga kommentarer: