onsdag 9 januari 2008

Sömnlös....

Ja inatt satt man uppe heeeela natten... Lade mig i ett bad när Stefan åkte till jobbet och gick sen till sängs vid halv nio och fick faktiskt sova till halv två... Helt underbart...
Upp ur sängen och ut med Dino som oxå sovit hela dagen (Stefan tar ju ut honom på morgonen men han brukar väcka mig vid tolv ovh vilja pinka)...
Ringde Isabel o kollade vad hennes planer var och det visade sig att hon inte hade några så jag hoppade i kläderna bruschade tänderna och så driog vi till Miranda...
Jag vet att dom bytt namn men för mig kommer det alltid vara Miranda... Kan ju inte heta något annat, blir ju jätte konstigt!
Så en fika där, massa snack om allt möjligt och sen kliver Micke och barnen in så det blev det ju ännu mer asnack om allt möjligt...
Ganska mycket snack om vilka konstiga grabbar det finns, jag nämner inga namn men usch!
Deras barn har ju blivit så stora, tiden går så jäkla fort! Helt sjukt...
Snart sitter man själv där med en liten som "vill ha bakelse, mera dricka" osv osv... Myyyys!
OM H*N TÄNKER KOMMA UT NÅGONGÅNG VILL SÄGA...

Middagsdags nu och bond film... Wiiih, vi hörs alla söta...
17.39

Inga kommentarer: