torsdag 3 januari 2008

Garanterat en liten Stefan!!!!

Klockan tio idag (typ) kom första värken... Eller för-värken... Kalla det vad ni vill... Ont som fan gjorde det iallafall... Sen fortsatta det till och från hela dagen och jag började förbereda mig på att åka in inatt och äntligen bli av med magen...
Vad händer då?
Jo, lill-skiten bestämmer sig för att stanna! Gah... Det är garanterat en liten Stefan... En liten Frida skulle aldrig ändra sig fram o tillbaka såhär... Morr...
Ringde min barnmorska för att jag ville ha hennes åsikt så jag inte inbillar mig (har ju faktiskt aldrig varit gravid förut) och även hon tyckte jag skulle förbereda mig på att en liten kommer till världen snart... Men hallå?! Var är den lilla då?
Det är ju nu jag ska ha dunder mycket värkar och allt det där... Gud vad nice det skulle vara att äntligen få lillen i famnen...
Men ikke, och eftersom jag verkligen ville hålla allt igång när det började idag har jag ju varit ute och gått för mycket för att vara mig så sova är bara glömma eftersom hela höftpartiet har gett upp och värker, bränner och svider som satan...
Så det blir väl en natt framför tv.n... Wiiiiiih :-(

Nej, lite glass kanske?

21.27

3 kommentarer:

mamaMill sa...

Oj, det är spännande nu =)

Porrfrugan sa...

Ja, man vill ju inget annat än att det ska sätta fart på riktigt... Jag har aldrig varit bra på att vänta... Tålamog är liksom inte min grej...
Jag läste om din kompis och jag lider med dig. Tur att du har Johan som ser efter dig... Ta hand om dig... Du finns i mina tankar...

Anonym sa...

Åhh....förväntar mig ett sms med trevlig text snart... annars kommer jag våldgästa dig imorgon.
Det är så spännande.
Puss