söndag 13 januari 2008

Alltså! Ni bor i Bålsta!

Hur lång tid tar det för nyheter att spridas här??? Låt mig gissa: 3 minuter...
Så alla ni som sitter på helspänn, slappna av... Ni lär ju få veta när bebisen är här...
Att få sms hela dagarna med samma fråga är tyvärr bara stressande, även om jag vet att ni bara menar väl...
Att bebisen kommer är väl något vi alla kan vara säkra på? För jag har inte hört någon som har varit gravid i vecka 41 hittills som kommit undan förlossningen...
Så slappna av, luta er tillbaka och roa er med era egna liv ett tag... För inte fan sitter jag och funderar på era liv hela dagarna... ;-)
(Ja, det skulle ju vara ditt då Isabel, men det är ju för att jag typ lever lite med dig Hihi)
Nästa helg blir jag igångsatt, då kommer jag inte vara inloggad, jag kommer inte skriva blogg och jag kommer inte svara på sms eller ringa alla kompisar... Jag kommer bli mamma och tänker fokusera på det... Inget annat....
Och nu tänker jag kolla klart på Bond-filmen och eventuellt sätta på ljudet på telefonen... De flesta borde väl ha gått o lagt sig nu...

Puss o kram alla blivande barn!
23.29

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha... sant!
Börjar lugna ner mig nu iaf.... men får jag inte sms på typ två dagar då skulle jag nog ringa iaf... hahaha
bara för att =)

Känns bra idag.... eller bättre.
Ni är bara fööör härliga. Diggar er stenhårt. =)

KRAM

Clabbe sa...

Krysta Frida.... Krysta!

mamaMill sa...

helt rätt! stäng av telefon du :) ingen som lär missa att du kläckt sen ändå så! (fast jag vill ju förståss veta så fort som möjligt :D)