söndag 20 januari 2008

Första helgen...

Ja, då har Marcus haft sin första helg...
Det har varit en del folk här men det har gått bra och inte blivit jobbigt...
Jag har däremot inte bytt min sovrutin än och är lite zombie till och från... Jag sover fortfarande som jag gjorde innan Marcus kom... Det funkar IKKE!

*Ändring ändring*

Igår kom pappa och Evy hit... Pappa blev kär i Marcus när han klev innanför dörren, inte så konstigt... Han är ju sååååå fin!
Sen kom Stefan brorsa Fredrik och hans dotter Sofie förbi... Sofiie var blyg eftersom pappa och Evy fortfarande var kvar... Men det släppte tids nog som det alltid gör...
På kvällen åkte vi till Tjusta för att äta middag med pappa och Evy, man får passa på när han är i sverige...
Marcus somnade i pappas famn och pappa smälte som is på solen... Det var så gulligt att se...
När vi kom hem tittade vi på film och vid två inatt kom vi isäng...
Hello, varför lär man sig inte?

Så imorse var man som en zombie när mamma ringde eftersom hon trodde att vi garanterat var uppe då... (Hon ringde vid 10) Kruxet var bara att jag hade varit upp ett par gånger under natten med Marcus så jag var liiiiite trött... Hihi
Sen gick vi upp och åt frukost, fixade lite och så...
Lagom till frullen kom Izza och Ronnie förbi med Dino... Det var så kul att se honom... Och han var nog lika glad att se oss... Fast att han är kär i Izza går ju inte att misstolka... :-)
Sen klädde vi på oss och gick en promenad... Satan vad dålig kondis man har, och musklerna är i så djup koma att man inte ens vet var dom borde sitta.... Helt sanslöst!
Stefan är jätteduktig och peppar mig... Hur jobbigt det än är att lyssna på så gör han ju det för min skull, jag vill ju att han ska göra det eftersom min karaktär suger....
Eller ja, lite för hans skull oxå... Han vill ju inte vara tillsammans med en brittare som har samma vighet som ett kylskåp... Och jag vill inte vara ett kylskåp....
Nu måste jag hämta dricka, vi ses!

20.55

1 kommentar:

Anonym sa...

åh....vi saknar honom massor....
igår var Ronnie ledsen.... han tyckte det var så tomt.... =)