lördag 2 februari 2008

Dessa roliga lördagar...

Idag har vi haft kräk-maraton...
Det är säkert standard för andra familjer men för mig är det konstigt eftersom Marcus nästan aldrig spyr...
Så idag har vi bytt kläder 4 gånger, tvättat babysittern och skurat golvet...
Sen åt han igen och somnade om som om inget hade hänt... Barn är så charmiga...
Efter hela den bravadern gick vi till bokhandeln så jag fick köpa en kalender för 2008... Kan ju vara bra så man har lite koll på allt som ska hinnas med...
På eftermiddagen har Felicia och hennes pojkvän Rickard varit hit och fikat och sen dök Diana och Andreas förbi. Dom hade köpt supersöta kläder till Marcus så nu kan han vara stilig när Diana fyller år (hm, om man är bjuden vill säga... Morr ;-) )
Det var riktigt skoj att träffa både Dirty Diana och Fille, det är ju minst hundra år sen...
Och Fille för man ju hålla hårt i nu eftersom svikarn ska flytta lååångt bort efter sommaren...
Diana kommer iallafall inte att flytta långt bort om hon flyttar så där behöver man inte oroa sig...
Till och med Stefan kommenterade idag att jag är sämre på att blogga sen Marcus kom...
Men hallå, vad tror han att jag gör på dagarna... Haha, nörd!
Jo, men jag är sämre på det oxå för när jag väl har tid över så har jag annat som ska göras... Jag sitter ju knappt vid datorn längre... Och om jag väl hinner logga in på msn så kan man ge sig fan på att Lill-killen vaknar precis när man ska börja prata med någon så att man måste resa sig och sen kommer man inte tillbaka för då har man glömt att man är inloggad... Himla skoj!
Men nu ska jag iallafall gå och fortsätta tvätta... Det behövs... Vi syns o hörs!
Jag ringer dig imorgon Isabel! Puss

16.58

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra, är hemma. Med det här vädret kändes det lagom kul att åka ut till Ingenstans.
Inget mess ännu... *hmm*
Ses imorgon...Kram!