tisdag 5 februari 2008

BVC idag igen

Idag hade vi föräldragrupp-träff...
Det var faktiskt helt ok. Jag som var så nervös att Marcus bara skulle skrika... Haha, han sov genom hela träffen medan alla andra fick vagga, amma och fnula med sina gråtandes, skrikandes, gnällandes barn...
Efter träffen var vi hos barn-sköterskan och skulle väga och mäta...
Inte kul! Jag trodde det var fel på vågen men tydligen inte... Lilla Marcus har tappat i vikt...
Hm, inte bra... Så nu är det tillbaka till tvångsmatning varannan (!!!) timme...
Så vi har en ny tid nästa vecka så vi ska kolla då för säkerhets skull att han inte tappar mer...
Nu är det dags att väcka honom igen...

16.27

1 kommentar:

Anonym sa...

Snart kommer jag hem igen, då kommer jag förbi och gosar med lilla söta Marcus. =)
Äter han köttbullar? Nej visst ja... ah men okej då. haha tänkte att han skulel behöva äta lite köttbullar så han går upp i vikt. men okej får mata med nappflaska då. =)
Sorry, tror min ena hjärnhalva har lagt av.
men puss å kram.... TACK för allt.