torsdag 7 februari 2008

Sååå trött...

Marcus har sovit ganska bra inatt... Ändå är man som en zombie när han väl vaknar o skriker. Jag är trött, så in i helvete men jag känner inte av det på dagarna eftersom jag är fokuserad på det som ska göras. Och när Stefan kommer hem och tar Marcus borde jag ju passa på att sova lite men då har ju kroppen knallat in i andra andningen för längesen och sova är det sista man har i tankarna. Och då är man tillbaka på ruta ett sen när han vaknar på natten och man ska upp med honom.
Ikväll ska vi till socialtjänsten och skriva faderskaps-intyget och sånt. Det ska bli skönt att få det gjort. Annars händer det nog inte så mycket alls idag. Trååååkigt!
Nu vaknarde han igen...

09.07

1 kommentar:

lindaha sa...

Jag förstår verkligen vad du menar. Man känner sig mer död än levande där man vaknar för tusende gången på natten.
Det skulle vara jätteskoj att ses och gå ut och gå nån dag. Jag brukar ta en långpromenad mitt på dagen så att Elina får sova middag =) mitt telefonnr är 0739646884 eller 51654
Ha det så bra. Linda