onsdag 6 februari 2008

Vad när det för dag idag?

Harofta kommit på mig själv med att jag inte har koll på veckordagarna längre... Alla dagar är märkta Marcus nuförtiden så det spelar ingen roll vad dagen heter....
Och nu när Stefan jobbar så mycket helger oxå är det ju ännu svårare att märka någon skillnad...
Inatt har vi alla fått sova iallafall. Marcus somnade sött igårkväll i bra tid (kors i taket) och sov ända till klockan 4. Då vaknade han och jag lyfte över honom så han fick ligga mellan tuttarna på mig och då somande han om igen som han alltid gör när han får ligga så.
När pappa gick till jobbet vaknade han och ville ha mat och se beverly hills (ja, det är det programmet han faktiskt verkar tycka är kul eftersom han vägrar släppa tv.n med blicken då)
Så han åt framför tv.n och sen har vi bara myst hela morgonen. Nu har han somnat om så då passar jag på att äta frulle och sitta här. Sen hinner man ju inte det på dagarna. Eller hinner skulle man väl göra om man verkligen klämde in det men jag prioriterar annat istället....
Idag ser väl ut som en vanlig dag... Förutom att frun min är i västerås så jag får garanterat inte sällskap av henne på prommisen. Alla andra är ju så tråkiga som sover när jag är ute o går. Förutom Lotta då, om hon är vaken så är hon i stallet så då kan hon ändå inte följa med ut... Suck!
Jag ska ringa min psykolog idag oxå, det känns som att det börjar behövas... Behöver prata med någon. Få höra att jag har rätt att reagera och ha åsikter.
Jag fick hem LaRedoute katalogen igår... Hittade två satans snygga behåar som jag bara måste ha!!!! (på tal om inget annat bara sådär)
Nej, nu ska jag gå o hänga tvätt o göra lite nytta en stund innan plutten ska äta igen...
Vi syns snart Isabel, miss you!

08.42

2 kommentarer:

Clabbe sa...

Inte ha rätt att reagera och ha åsikter? WTF??
Har du blivit en toffel?

Porrfrugan sa...

Det är ju det jag har... Jämt... Är bara så jävla less på att höra att jag har fel hela tiden när jag vet att så inte är fallet...
Fan, kom hem till sverige nu!