söndag 3 februari 2008

Dubbla prommisar idag...

Inatt har lill-skrutten sovit på mitt bröst hela tiden... Väldans mysigt måste jag erkänna men man ligger lite på spänn för man vill ju inte att han ska "rymma" i sängen liksom...
Jag rpovade att lägga ner honom i vaggan en vända men han protesterade högljutt och jag behövde verkligen få sova så jag gav med mig och han fick lligga kvar hos mig...
När vi klivit upp på morgonen och ätit frulle och hela den proceduren kom Isabel förbi. Vi skulle ut o gå... Så vi gick en vända runt gamla bålsta, Dino var helt i extas. Som vanligt när Izza är med nuförtiden...
När vi kom tillbaka följde hon med upp på te och så hade hon smarrig körsbärs juice med sig som vi slurpade i oss...*mums* (måste köpa)
Vi satt och snackade strunt i största allmänhet och ett par timmar senare tittade mamma, Per, Linnea och Johan förbi...
Dom ville oxå ut och gå men vi började med en kopp kaffe.
Mamma gjorde allt för att få Marcus att vakna men det lyckades inte så bra utan hon fick gott nöja sig med att han gör saker i sitt eget tempo... Haha
Sen klädde vi alla på oss och gick en vända runt Lasse Åberg, Isabel gick hem (hon gick lite innan oss och jag mitt smart-ass tänkte ju itne på att hon kunde få sällskap hem)...

När vi kom tillbaka hade Stefan kommit hem så då åkte la familia och jag och Stefan gick och handlade till middagen.
Ikväll serverades på hjortgryta med rotgrönsaker, potatis och gele.
Nu är Stefan och köper mer ersättning på ica eftersom mina tuttar helt plötsligt gått ut i strejk och lill-killen är som känt ett matvrak så det är lika bra att fylla på reserv-förråden...
Imorgon ska jag och Izza nog ut o knalla och sen ska Dino få sin första rabies-spruta....
Nu ska jag trösta en lill-kille som har vaknat och är ledsen...

21.41

Inga kommentarer: