fredag 29 februari 2008

Intressant vecka...

Jaha, då har Izza skaffat eget boende... Skitmysig liten lya perfekt för bara en...
Vi körde hela flytten i tisdags, jag hon och hennes mamma...
Hon är ju bara världens sötaste, hennes mamma alltså... Så himla mysig!
Det gick faktiskt skitbra, bättre än väntat...
Ja, resultatet blev väl, hur ska man kalla det... Ekande... Haha

Jag tror det kommer bli kalas nu, hon verkar ha tagit det hela väldigt bra och det glädjer mig...
Jag hoppas den endra parten inser att han faktiskt bjöd upp till detta och att man i slutändan får vad man förtjänar...
Skitsamma, jag har inte med det att göra så jag ska inte lägga mig i...
Ikväll ska hon komma förbi och hänga lite med vår computer... och oss då självkalrt... haha

Imorgon ska jag baka tårtor och städa med stefan...
För er som har missat det så fyller han år, hela 28 faktiskt...
Så det blir kalas med saft och tårta...
Sen ska Stefan gå ut med polarna och jag ska ha mys kväll med Izza...
Det blir kanon!

På söndag ska jag och frugan dra till Ikea så Stefan får inte bli kalas-bakis... Då jävlar kommer det ta hus i helvete!!!

Nej, om man ska gå och handla kanske...
14.14

Inga kommentarer: