lördag 23 februari 2008

Nu jävlar...

Nu ska jag passa på att blogga lite när charmtrollet sover som en stock...
Veckan som gått har varit himla rolig faktiskt... Jensine har varit här och fikat med mig och Izza som för övrigt nästan har flyttat in...
Jag funderar på att anställa henne som barnflicka!
Det har varit mycket promenader, mycket mys och prat med Izza i veckan... Hade jag varit flata hade jag fan varit kär i henne... Fast det är jag ju lite iallafall...
Hon är verkligen helt sjukt underbar... Så glad o positiv och så himla rolig!
Förra helgen hade vi ju tjej-kväll... Fan vad sex man kan prata om på en kväll... Haha
Stefan står bredvid mig här nu och tycker att jag kan bli bisexuell så han får titta på när jag och Izza porrar... Karlar! Behöver jag ens kommentera??? Haha
Nej du Stefan... Jag o Izza porrar när du jobbar över ;-)

Ikväll kommer mi familia på middag... Det blir tacos och schlager... Mysigt som fan faktiskt...
På morgonen idag har vi varit på handledar-kurs så Stefan kan ta sitt körkort.. Då fick Marcus vara hos farmor... Haha, hon sken som en sol när vi kom och hämtade honom... Dom hade gått på prommis och lekt i timmar så Marcus var helt slut...
Imorgon ska vi åka och hälsa på hos Stefan morfar så han får träffa Marcus.
Veckan som kommer är ganska lugn, Izza kommer nog hit som vanligt... Hoppas jag iallafall...
Men inga planer är gjorda för speciella aktiviteter... Jo, en lunch med Jensine tror jag är på schemat... Onsdag? funkar det brudar???

Nej, om man skulle ta och vara lite social med Stefan som går och vaggar lill-killen en stund...
Puss puss

Inga kommentarer: