söndag 4 november 2007

Översättning

För er som inte har fattat det så har jag dragit ut stycken ur gamla konversationer som jag hittat i en gammal mapp på datorn...
Väldigt rolig läsning måste jag säga...
Och nästan alla kan jag faktiskt komm aihåg när det var, hur jag mådde den dagen och vilket humör jag var på när jag skrev med personerna... Helt sjukt....
Men å andra sidan, det är ju konversationer med personer som har en viktig del i mitt liv...
Det är konversationer med Stefan från när vi började dejta, när vi skrattade åt att Lotta vaknade av att vi hade sex i hennes säng.
Första gången jag pratade med Clabbe överhuvudtaget var via msn och genom Verran, det finns oxå sparat. Ända fram till jag bodde hos Lotta och jag hade börjat träffa Stefan.
Jag hittade gammalt snack med Jenny från skolan.
Från Stoffe, min granne och gammal klasspolare....
Pontus, grannen i gamla Bålsta som jag på den tiden sett mer avklädd än påklädd fast för en gångs skull under oskyldiga omständigheter. (Visste ni att han har porr-röda lampor i sitt vardagsrumsfönster?)
Det finns även sparat när jag och Uruk planerar hur mina surface-piercingar ska sitta och hur HAN faktiskt tyckte att det kanke var lite riskfyllt.... Uruk som har en typ 8 mm BCR genom ollonet! Och en 10 mm stav genom tungan.... Haha....

03.52

Inga kommentarer: