söndag 4 november 2007

Message log for Fridolina and Stefan 2006-06-19

F: HAha, du e bäng
S: hehe mmm lite kanske!
F: Men söt som fan!
S: du me ju
F: Mmmm, mys
F: Om jag inte visste bättre skulle jag tro att du e lite flirtig!

F: Är du underbar eller bara underbar?
F: Eller underbar?
S: uhh jag väljer nr 2
F: Grattis du har vunnit en elvisp!
F: Eller sovsällskap med mig....
F: Men du får bara välja en!
S: men jag har ju alltid önskat mig en elvisp!:D
F: Ditt val.... *asg*


F: Risken finns att vi dyker över hela ligan!
F: Om du inte dör av det förstås....
S: ja det tycker jag!
F: Får jag puss då?
S: om du törs?
F: Var det en utmaning?
S: ähhh kanske!
S: nej nu får jag stryk snart hehe kom!
F: jag har nog aldrig förlorat en utmaning!
S: ok skönt att höra
F: ska snacka med tess först bara....
S: ok
F: pussar i massor underbar!
S: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
F: går nu!

Utdrag ur en av våra första msn konverationer....

03.45

Inga kommentarer: