söndag 11 november 2007

Lätt uttråkad...

I fredags var vi på middag hos Elin o Danne... Det var skoj, Lotta var med oxå... Elins Lotta alltså... Det var väldans trevligt... Stefan och Danne hamnade i köket och diskuterade fotboll... Kärring-fritt antar jag var poängen :-)

Igår kom Elin o Danne hit... Snackade skit och käkade Kina-mat med oss... Himla smarrigt...
Kvällen spenderade jag i soffan framför tv.n medan stefan satt och sov över skrivbordet...
Gick och la mig runt midnatt och då vaknade Stefan till liv och kunde inte sova...
Jag somnade till något skitprogram på tv.n och sov i stort sett hela natten till klockan 8 imorse... Vet ni hur skönt det är att få sova hela nätter?
Det är fan som en gåva från ovan!!!

Idag ska jag iallafall ta det lugnt... Hade planerat att tvätta men den första tiden som fanns är klockan 7 imorogn bitti... Så där försvann min sovmorgon...
Det blir väl att städa lite istället kanske... Svärmor och hennes man kommer på middag imorgon så det kan väl inte skada....
Nej, kolla om Stefan vaknat kanske man ska roa sig med....

11.40

Inga kommentarer: