lördag 3 november 2007

Ni ser ut som lik!

Ja, det gjorde dom vekrligen... Mamma och Per... Jag, Stefa, Linnea och Johan var där på spökmiddag igår och dom hade självklart sminkat sig... Dom var så fina så fina med mörka ringar under ögonen och blod utsmetat i hela ansiktet...
Maten var kalas... Tråkigt bara att vi alltid hamnar i diksussioner som i slutändan handlar om att vara en "ja-sägare" eller inte...
Och jag är ju verkligen inte en sån som de flesta av er borde veta...
Man är en bra människa om man bara smälter in, verkar vara deras inställning...
Medan jag tycker att man ska stå för sina egna åsikter oavsett om man är ensam om dom. Ens åsikter är personliga och kan inte vara fel. Däremot kanske man inte ska verkställa sina åsikter om man har annorlunda sådana (som att råna gamla tanter för att öka studiebidraget)...
Så jag var väl kanske inte helt nöjd iallafall när vi åkte därifrån.... Blir ju bara så irriterad... Jag är 25, dom har levt med mig hela livet och dom borde veta att jag är såhär... Jag tänker verkligen inte ändra hela jag för att jag ska bli mer "normal"...

För vem bestämmer vad som är normalt???
Idag ska vi till Stefan bror som fyller år. Hela familjen ska tydligen dit, alla bröder o päron o så...
Det kan bli riktigt trevligt... Hoppas det...
Nej, lite frulle kanske....

11.43

Inga kommentarer: