onsdag 28 november 2007

Tja-la-la-la-lala....

Jaha, ytterliggare en dag när man gick och la sig direkt efter middagen, sov till typ tio... Klev upp och nu kan jag fan inte somna om! Ruggigt störande!
Sitter här nu och ska försöka roa mig med något spel kanske...
Satt på blip en stund men vissa spel funkar ju inte, självklart är det dom som jag brukar spela som fukkar sig!
Imorgon (eller senare idag heter det väl) kommer iallafall Elin hit en stund...
Sen ska jag städa tror jag... Är ju dags att julpynta snart... Wiiiih!
Men nu ska här spelas!

01.59

2 kommentarer:

mamaMill sa...

på söndag.. då är det första advent och då kan man sätta upp julgardinerna :D

Porrfrugan sa...

Men om man är stor som en flocke lefanter får man ta det man klarar av i sitt egna tempo och då kan gardinerna komm aupp tidigare, eller senare.... Det spelar absolut ingen roll... Bara dom kommer upp... Haha