måndag 26 november 2007

Jisses, vilken dag

Idag har jag varit med Elin och varit sällskap när hon shoppat...
Vi var till Hallonbergen, Solna centrum och till Sundbyberg...
Man tycker att man gör ju inget men vi var båda helt slut efter ett par timmar...
När jag är på väg och ska lämna av Elin hos sig ringer Stefan o frågar om han och Jimmy kan åka med mig hem... Vilken röta... Min plan var ju att jag skulle vara hemma till tre men som vanligt låg jag efter så det gick ju alldeles utmärkt....
Då kom Elin på att hon kunde åka med mig till Huvudsta och ta tunnelbanan därifrån till sin dotters dagis... Så jag dumpade henne där och drog vidare för att hämta grabbarna...
På vägen hem somnade nog båda två och även jag var nära...

Väl hemma hann jag bara slänga i mig lite mat innan jag sov så sött så sött...
Vaknade nästan fem timmar senare och här sitter jag nu... Lär ju inte kunna somna om på ett par timmar säkert.... Typiskt...

Imorgon kommer Håbohus och ska titta på vår dusch, det är något knas med vattnet....
Nej, en film kanske!?

23.39

Inga kommentarer: