onsdag 7 november 2007

Brandvägg

Så ser mitt liv ut...
För er som sett Mankells "Brandvägg" med Lassgård i huvudrollen vet ju vad den handlar om iallafall... För er som inte hänger med kommer här en snabb förklaring:

Ett gäng datorer runt om i världen är sammankopplade till ett nätverk. Detta nätverk står och väntar på en startsignal som ska starta en reaktion.
Reaktionen är att alla banker och sånt slås ut...

Nu sitter ni och funderar vad fan det har med mitt liv att göra men såhär är det:

Mit tliv står och väntar på en startsignal.
Den startsignalen är förlossningen. Då går jag in i nästa fas i livet. Jag har varit barn, ungdom, vuxen osv och nu väntar mitt liv på att bli mamma.
Så min kropp går liksom lite i koma just nu och bara väntar på att nästa etapp ska starta...

För övrigt så har vi varit med Stefans mamma till Ikea idag.
Resultatet blev en byrå, skötbord med tillbehör, spjölsäng med madrass, en kontorsstol till blivande pappan, och lite andra förvarings prylar...
Det var så skoj att komma hem och få skruva ihop allt...
Så imorgon ska det skuras golv i hela hemmet så jag sen kan lägga ut de nya vävda mattorna som styvmor gjort till oss....
Nej, undrar om man ska ta och sova lite nu....

Vi hörs o syns små gullungar!

01.52

4 kommentarer:

Anonym sa...

Väntar med spänning på att den där grejjen ska komma ut..... =)

Porrfrugan sa...

då är vi två! hihi

mamaMill sa...

Oh, jag satt och kolla på ikeas hemsida på skötbord häromdan :P (neee ja e inte barnsjuk alls!)

Porrfrugan sa...

Haha, kanske vore en ide att skaffa en liten för er oxå?
Personligen fattar jag inte vad ni väntar på....