söndag 4 november 2007

Message log for Fridolina and Clabbiz 2006-02-23

C: hälsa och tacka :D
F: tackar för vad?
C: för att jag fick träffa dig såklart... [kram]
F: "nämen oooo! säger hon....
C: hehe
F: hon e skitstolt!!!!
C: för vad? :D
F: att hon lyckades få oss i säng....
C: haha
C: skulle det vara så svårt? ;)
F: gah, försöker du påstå att jag e lättfotad?
C: nope
F: hihi...
F: sötnos....
C: men om man placerar 2 slampor i samma rum... vad händer? :D

Bara den kommenteren ensam fick mig att skratta länge....
För er som inte förstått det igen så har jag sparat alla mina msn konversationer sen min tid i Kalmarsand.... Väldigt rolig natt-läsning när man inte kan sova.... Hehe

03.09

2 kommentarer:

Clabbe sa...

JISSES!!!

Porrfrugan sa...

Jisses?
Det är ju fan årets kommentar! Eller förlåt, förra årets kommentar... Fattar du hur mkt jag garvade när jag satt och läste igenom allt...
Det kan man verkligen kalla Jisses!