torsdag 1 november 2007

MySpace

Var inne på Clabbes sida nyss...
På ena sidan bläddrar bilder ur hans album förbi... En efter en...
Ganska många av dom var bilder som jag tagit en gång i tiden...
Det var rejält jobbigt att se dom igen faktiskt...
Dom för med sig så många minnen... Inte bara av Clabbe utan av hela mitt liv då...
Lyan i Kalmarsand. Felicia. Eleverna på Tjusta... Danne...
Men mest faktiskt alla sessions med Clabbe...
Jag kommer aldrig glömma första gången jag träffade Uruk. När jag kliver in i vardagsrummet efter att precvis ha klivit ut ur duschen och Buddah står där livs levande....
Scary snubbe det där! Haha
Shit, satt precis och tittade genom datorn och hittade "dying beauty"-låten...
Har inte hört den på attans evigheter....
Usch... Då var man på väg tillbaka på vägen med minnen igen...

01.35

Inga kommentarer: