fredag 2 november 2007

Have I gone Svensson?

Pratade med Clabbe idag...
Saknade saknade Clabbe...
Pratade minnen, nutid, framtid... osv...
Det var riktigt kul att snacka med honom igen...
Jag har saknat honom som fan... Dels för att han är han och dels för att han håller mina fötter på jorden och påminner mig om vem jag är... För det är han ruggigt duktig på!
När man umgås med människor som är mer åt Svensson-hållet (ingen behöver ta illa vid sig) så är det nog lätt att man sälv tror att man är svensson... Jag insåg precis att det är nog exakt det jag gör... Det kan ju vara en av taggarna som skapar en hel del av våra konflikter...
Play piercings, foto-sessions (inte alla påklädda) och galna påhitt har varit en del av mitt liv och det kommer altid vara det.... Även om inget kommer att vara sig likt utan Clabbe i landet....
Jag anser att man borde kunna kombinera de två... Svensson och galet.... Men det är svårt utan att någon tar det fel...

Där är nästa grej!
Sen när fan började jag bry mig om hur människor uppfattar mig?
Jag är på väg att passera över till den ljusa sidan... Det kan inte betyda något bra...
Jag måste nog ta och vända om och bli mörk igen... Hihi.... Me like me dark!
"Får jag inte nitar och läder, höga stön och porriga kläder"
14.46

2 kommentarer:

Clabbe sa...

Come join the dark side, Luke

Porrfrugan sa...

Haha, låter bekant!