tisdag 2 oktober 2007

Äntligen...

Igår fick vi internet... En klapp på axeln till bredbandsbolaget som var snabba för en gång skull. Jag beställde det för 1½ vecka sen och i fredags ringde teknikern för att boka en dag för aktivering... Kalas-bra!
Till och med teknikern var förvånad över hur snabbt det hade gått när jag berättade om när jag beställde det...
För övrigt trivs vi kalas i lägenheten... Jag vill verkligen aldrig flytta!

Idag var min och Stefans första träff med föräldragruppen... Självklart är det ju då en älg som bestämt sig för att ta motorvägen på morgonen och blivit påkörd av inte en utan två bilar så hela motorvägen stod tvätstill och vi kom 35 minuter sena...

Nej, nu ska jag nog göra naglar på mig själv, vi ses!

En liten påminnelse till er inblandade: Glöm inte ljuspartyt den 22.a oktober klockan 19...

12.44

Inga kommentarer: