onsdag 12 september 2007

Städning suger...

Ja, då var det snart dags...
Det mesta är nu packat och snart är hela köket kliniskt rent...
Efter det här vill jag verkligen inte flytta igen... Men det säger jag iofs varje gång jag flyttar och sen ändrar jag mig jämt...
Clabbe är i Sverige nu... Känns lite konstigt och det svider lite i själen men allt har sin tid och den tiden är förbi... Tråkigt men sant...
Stefan tömde min gamla dator häromdagen och hittade alla mina gamla bilder som jag varit utan i evigheter... Måste erkänna att dom får en att minnas... Roliga saker...
Playpiercing med Clabbe, Ecci och Camilla. Min första och Clabbes andra...

Isa, min allra första egna hund...

Hon springer nu på de evigt gröna ängarna...

Min andra piercing, en surface...

Tyvärr var jag tvungen att ta bort dom efter att

den ena fastnade i en polares tröja och rycktes bort....

Clabbe, bara ett av många foton som togs på den tiden...

Nej, åter till städningen...

16.33

1 kommentar:

mamaMill sa...

Know what you mean.. Det va kul den gången ^^