tisdag 4 september 2007

Long time no see

Ja, då satt man här igen...
Flytten närmar sig med stormsteg...
Ska bli så satans skönt...
Ska bli ännu skönare att komma bort från de nuvarande hyresvärdarna som är totalt koko...
Igår var jag i Spånga och träffade Elin o Danne. Det var hur trevligt som helst... Elin och jag kan ju verkligen tjattra om allt och ingenting... Superskoj!
Dino röjde runt med deras Valle och Vegas (chihuhua och rottis-hannar) och tyckte livet var en fest. Danne hotade med att kidnappa Dino och jag tror faktiskt han är kapabel till det... Haha

Igårkväll var jag med Cilla till stallet. Det var skitkul. Hon hoppade på banan och jag fick vara Hitler... (Ni vet den där jobbiga typen som står i mitten och kommenterar allt) haha
Jag ska antagligen med henne till stallet ikväll oxå... Jag gillar Cilla, hon är helt sjukt rolig och lätt att umgås med...

Satt och läste Eccis blogg imorse och fick mig ett gott skratt från det förföutna... Den killen har en fantastisk förmåga att komma ihåg roliga kommentarer...
Och det påminde mig återigen om hur glad min mamma måste vara äver att jag är tillsammans med Stefan... Fast å andra sidan borde hon kanske höra hur han pratar med sina polare så kanske han inte framstår som lika svensson-aktigt normal...

Klockan två ska jag tvätta och innan det hade jag tänkt att hinna packa en kartong eller två... Problemet är bara att jag inte har någon motivation överhuvudtaget...
Men med tanke på att vi ska köra kartonger nästa fredag börjar det kännas som ett måste att packa dessa kartonger oxå...

Imorgon ska jag, Elin och Danne till Sö´tälje... Vi ska till Ann-Marie och titta på en vovve... Och nej, ni kan vara lugna... Jag ska inte ha hem en till hund... Stefan skulle köra mig genom en köttfärs-mal! Det är ELin och Danne som är sugna på en egen PK så jag kan få behålla min...
Det ska bli roligt... Jag hoppas dom gillar Rocky, han är så störtcool!
När han kom till Sverige var han inte gammal och han såg ut som en liten skogaholmslimpa med sin kuperade svans och valphull... Sååååå söt!




Rocky


Slunicko

Nej, om man ska ta och packa lite kök nu kanske...

VI ses! Pözz o kram

12.13

Inga kommentarer: