fredag 7 september 2007

Skoj skoj skoj

Igår flyttade Rocky till sin nya familj. Det kändes kalas att ha varit delaktig till att han får det bra...
Jag och Tesse åkte till Södertälje och hämtade hem SLunicko, så nu har även hon kommit till ett bra hem med folk som avgudar henne. Även det känns väldans bra..
Båda hundarna kräver en del jobb. De är väldigt undernärda, har alldeles för långa pulpor i klorna och Rocky behöver dra två tänder (Sessan har jag inte tittat i munnen på än)...
Men dom är iallafall hos failjer som tar hand om dom och det är ett stort steg i rätt riktning...

Igårkväll var Elin, Danne, Amanda och Valle här... Det var oxå himla skoj.
Elin är en sån tjej som jag kan sitta och prata med i timmar utan att samtals-ämnena tar slut...
Danne är som jag... Eller jag kanske är som honom... Amanda är bara jäkligt söt och charmig...
Dom hade inget att göra så dom ringde o kollade vad vi skulle göra och jag bestämde att vi inte hade några planer så dom kom över...
Det är skoj med folk som är spontana... Jag har inte så många sånna par-vänner som bara hittar på saker... Oftast ska det vara ett par dagars planering och sen ett par dagars ändring av planeringen innan något kan bli av...
Idag är det tvätt-dag... Det verkligen suger men det måste göras...
Sen ska nog jag och Tesse åka och titta på tyger... Det är skoj!

Nu ringde Tesse, hon är på väg över... Wiiih... Är så skoj nu när vi kan gå med vovvarna tillsammans... Just det, på lördag är nog Baloo här... Det hade jag helt glömt...
Nu måste jag sluta... Ska ner en vända till tvätten snart...

Men ta hand om er alla pussgurkor...
Isabel, jag är alltid på din sida... Du är min älskling!!!

11.04

1 kommentar:

Anonym sa...

åh... tack gumman!
mår riktigt bra idag...konstigt...vet inte varför =)

näste gång du vet någon hund som vill ha ett hem så tänk på mig =)