lördag 8 september 2007

tick tack

Jaha... Nu har man sytt ytterliggare ett täcke till sessan. Ätit upp en halv påse gelehallon (Det spelar ingen roll vad du säger älskling... Får du får jag!) och varit ut en vända med Dino... (det är verkligen skitkallt ute)
Jag funderar allvarligt på att lägga mig i badet men jag är inte hundra på om jag kommer upp sen... Det har ju hänt förut att ryggen låst sig och då ligger man där som en strandad flundra... (välgödd flundra iofs men iallafall)
Men i badet är det iallafall varmt, och jag har ju faktiskt inte packat mer mp3-spelaren än så då kan man ju till o med få lite musik...
Ett par böcker jag har nog fortfarande framme oxå så det här kan nog bli riktigt bra...
Om en timme börjar en film på tv som jag inte sett... Vet inte om det är något att se heller men i värsta fall har jag något att somna till...
Nej, fylla upp badet får det nog fan bli...

Ha det alla fyllon!

21.52

Inga kommentarer: