fredag 5 oktober 2007

En helg i solo-kvist-anda...

Ja, då har dom åkt...
Hela Prästbacken-gänget har dragit på firma-fest...
Och vilken fest sen då! En helg i Riga... Ojojoj, Stefan kommer vara alkoholförgiftad i evigheter....
Tjugo i sex gick han hemifrån efter att han frågat tretusen gånger om jag kunde komma på något han glömt...
Jag gissar på att dom redan är lite lulliga trots att dom knappt hunnit ut ut Bålsta...
Men dom kommer nog få satans roligt.... Jag hoppas det iallafall!

Själv ska man bara ta det lugnt i helgen... Idag kanske vi ska en vända till Huddinge men det är inte klart än...
Imorgon kommer syrran och Johan hit och leker med mig och på kvällen ska jag till Elin o Danne på en smarrig middag...
Jag har precis beställt en tunika till mig själv från Ellos, känner mig ganska nöjd med mig själv faktiskt...
Sitter på dagarna och letar efter fina amnings-behåar i rätt storlek... Och det är inte enkelt kan jag säga... Om man hade svårt att hitta bh i rätt storlek innan så blev det ännu svårare av att den ska vara för amning oxå...
Har inte företagen fattat att man får ännu större boobs av att vara gravid?! Suck!!!!
Hittade ett par igår men dom ser inte ut att sitta så där 100 bra liksom...
Nej, ut med hunden så jag kan sätta mig i lugn o ro och göra naglar sen...

Ha det bäst!
06.41

Inga kommentarer: