lördag 13 oktober 2007

Sömnigt men inte sov-lätt...

Sitter vid datorn, seg som fan och det enda som cirkulerar i skallen är hur skönt det skulle vara att sova...
Men när jag väl går o lägger mig kliar det i kroppen och jag kommer liksom inte till ro för att sova, så då kliver man upp igen... Gör en ny kopp te (tant som jag e) och sätter sig återigen vid datorn...
Ikväll har vi ätit middag hos Elin o Danne... Det är alltid lika mysigt... Jag gillar dom...
Danne håller på att övertyga mig att skaffa en rottis men jag är inte så sugen på att ha en "trög" hund... Jag vill ju ha schäfer... Dom har mera "jävlar-anama" i sig...
Och ska jag någonsin ha en rottis så ska jag ha en som Vegaz och inget annat... Och hur många Vegaz finns det i omlopp liksom? Hm, typ inga förutom orginalet... Och han är ju inte ens till bortskänkes ibland...
What ells... Har varit och träffat en kompis till mig idag som hamnat i strul och försökt vara stöd där... Men som ni vet så är jag ju itne så bra på sänt, jag är ju bättre på att säga vad jag tycker o tänker... Rakt ut och helt opedagogiskt...
Nej, om man ska göra lite mer te kanske... Glo på dumburken en stund och låta den vagga mig till sömns...

00.26

1 kommentar:

Anonym sa...

vill du att jag ska ringa några samtal och fixa nåt som får dig att sova??
*asg*

ses imorgon!!!