lördag 20 oktober 2007

Ännu en lista

Här får ni veta några saker om mig som ni kanske inte visste............. Vet jag allt om er....? _______________________________________________________________
3 saker

Tre jobb jag haft i mitt liv:
- McDonalds (även om Tesse bara tror att de tär något som jag o Lotta skryter med.... Hur fan skryter man med ett jobb på Donken??)
-Manpower, "uthyrningspersonal" (det låter som hora med ett finare namn men så var det ju självklart inte) till Willys butiker i Stockholm
- Elevassistent, en bråkig vuxen som tar hand om struliga barn...

Tre platser där jag har bott:
- Håbo-Tibble
-Bålsta
-Väster-fucking-färnbo

Tre serier jag gillar att se på TV:
- CSI
- Vänner
- Ally McBeal

Tre av mina favoriträtter :
- Hjort i alla former
- Fläskfile, även det i alla former
- Älgköttbullar

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
- Till sängs (har feber)
- På en varm strand
- I januari 2008, med en nyfödd i famnen...

Tre personer som jag tror kommer att svara på detta mail snabbast:

-Eftersom jag inte mailar detta så kommer jag nog inte få svar...
Men jag tror Isabel kommer uppskatta att jag svarade på frågorna iallafall, även om hon inte fick dom levererade till hennes mail-box...

"Snälla, förstör inte allt det roliga :) Tryck på svara, ta bort mina svar och skriv in dina egna. Sedan sänder du detta mail till alla du känner, INKLUSIVE den person som skickade detta till dig. På detta sätt kommer du att få reda på en massa små fakta om dem som känner dig som du kanske inte visste förut. Kom ihåg att skicka ett svar till den person som skickade detta
till dig... "
00.54

2 kommentarer:

Anonym sa...

yes....glad glad... och så sjukt bakis.. *kräkas*

Anonym sa...

hahah du e ju så sjuk.. å du .. du lär ju inte glömma att jag ska ha 500 spänn för att du får skylla på mej om den där mcd grejjen ;)
nu ska jag diska. å i morron bär det av till småland, me janson... den lilla myggan :(
ha det bäst.. å du morsan.. jag tror på dej