fredag 12 oktober 2007

Vuxenpoäng eller tantvarning?

Hade en kommentar på mitt förra inlägg som sa i kort att te var vuxenpoäng...
Och ja, jag håller med... Men det verkar som i det övriga Bålsta så är te på helger lite tantvarning... Te går ju inte att blanda med sprit och då är det oxå tantigt...(Nu generaliserar jag men iallafall)
Så Camilla, du får helt enkelt flytta hit ibland så vi får vara tanter tillsammans... Hehe

Och Frugan, jag är samma gamla Frida... Lite mindre lack (magen får nämligen inte plats och även om den gjorde det är inte det min uppfattning om sexigt), lite mindre krogspringande (vad fan har jag där och göra egentligen, om ca tre månader har jag en äkta svensson familj)...
Men i det stora hela är jag samma Frida... Lika uppkäftig, störig och social (inte med alla kanske men ORKA)...
Det som är skönt är att oavsett om du varit i Australien i ett år eller bara jävligt busy så har jag aldrig funderat på var jag har dig (till skillnad från många andra)... Om jag skulle vara man skulle jag verkligen vara gift med dig... Nu får vi nöja oss med att låtsas!
Så vi får helt enkelt ta o dricka te på tisdag då?! Haha...

Puss o kram

01.29

Inga kommentarer: