fredag 12 oktober 2007

Mardrömmar



Jag har drömt hela natten...
Varje gång jag har vaknat så har det sått två tjejer (typ inspirerade från "the ring") vid fotändan på min säng... Ni vet, rakt långt stripigt hår med bara ögonvitor... Smutsiga och bara jävligt läbbiga...
Så imorse när Stefan åkte till jobbet drog jag igång tv.n.... Våga vägra somna om medan det är mörkt ute... 1½ timme senare sov jag igen och då var det nästa dröm som fanns i skallen...
Bättre men inte bra...
Det enda positiva var väl affären som jag var in i en snabbis (hur man nu hinner med sånt när man är jagad och ska dö) och hittade en såååå fin vinröd porr-inspirerad topp i sammet...
Den satt strålande bra oxå, kan ju ha haft att göra med att jag inte hade en gravid mage i drömmen... Barnet var nämligen redan fött och det hade Stefan dragit iväg med (var fan får man allt ifrån?)... Så jag jagades igenom en dröm för att i slutändan bli attackerad i min fina topp av någon typ av vargar... Där vaknade jag...
Och inte fan planerade jag att somna om!!!!






Jag är verkligen inte duktig på att analysera saker, men känslan jag fick var att toppen fick reperesentera mitt gamla liv innan stefan... Lack-kläder, väldigt urringat och korta kjolar...
Men jag fattar inte varför... Jag saknar det inte... Visst, jag saknar personer i det förflutna...
Tro det eller ej, men Clabbe framför allt... Jag är ju typ som han fast kvinnlig... Och jag har aldrig gjort så mycket spontana saker som när vi umgicks...
Fredag vid lunchtid: Vad ska vi göra idag?
Clabbe: Vi drar och hälsar på morsan...

Och det gjorde vi! Det lustiga är att hon bor granne med Ullared så det var ju en bit att åka...

Så gick det även till när vi drog till Åland. Åkte på alla fotningar...
Det var kul... Jag hade aldrig gjort min playpiercing om inte han hade varit inblandad... Jag hade aldrig haft mina surface-piercingar utan honom...
Men Kenneth i sig kan man leva utan, honom saknar jag faktiskt inte alls... Kan ha att göra med att hans beteende mot min neger var väldigt frustrerande....

Man kommer nog aldrig att glömma allt man har bakom sig, och jag vill inte det heller... Samtidigt är jag glad att jag är där jag är i nuläget...
Jag vill inte tillbaka, det känns som att jag äntligen vuxit upp... På riktigt...
Det kan ju oxå vara därför jag tycler att alla som fortfarande har fjortis fyllor är skitlöjliga...
Jag ser inte ner på dom, absolut inte... Jag tycker bara att det är löjligt...
Nej, mera te kanske... Ja tack!

11.44

2 kommentarer:

Anonym sa...

men...vad läskigt. drömmer ofta mardrömmar. det är inte alls kul...

Te är dock kanon bra... saknar den gamla frida ibland... men gillar dig iaf alltid! Du är Grym!

mamaMill sa...

Usch hon där brunnLisa e bra asig! Och jag dricker faktiskt mest bara te alla helger nuförtiden, så vuxenpoäng till mej! ^^

Nu väntar jag bara att magen ska börja växa också..