tisdag 30 oktober 2007

Izzas nya fina frilla...

Jag måste helt klart erkänna att jag är nöjd med mig själv idag...
Izzas hår har blivit fixat och jag höll i händerna bakom arbetet...
Det blev kalas-fint...
Och hon blev nöjd och det är ju faktiskt det viktigtaste...



Ikväll ska det slappas... Fan vad trött man är när man varit vaken en hel dag...

Jag har ju hela tiden sagt att jag ska knipa till 2008 men nu vette fan om han inte är lite välkommen i förtid ändå...

Imorgon ska jag o Lotta åka o fika med Elin o Lotta. Sen ska jag o (min) Lotta till Kista där hon ska jaga efter en jacka och jag efter en ny väska eftersom min har fått ben och försvunnit under mystiska omständigheter... ;-)

På torsdag ska jag till barnmorskan... Det ska bli skoj... Det är alltid skoj, men så har man ju världens bästa barnmorska oxå... Enligt mig iallafall...

Efter att bara ha pratat med barnmorskorna i denna kommun har jag nu bestämt att jag även ska ha mina barnkontroller i Kungsängen... Jag sa ju först att jag skulle ha dom här för det är ju gångavständ men jag ångrade mig snabbt...

Och efter att ha varit inne på Uppsala en vända har jag även ökat min åsikt om att jag vill föda på Danderyd... Där jobbar dom ju helt annorlunda oxå (det har något fint namn som jag inte kommer ihåg) och dom är det enda sjukhuset i sverige än så länge som gör det så jag vill absolut föda på Danderyd...

Måste säga att läkaren på Akkis var jättebra och trevlig men barnmorskan gav mig mardrömmar.... Usch!

På fredag ska vi på spökmiddag i täby, det ska bli skojjigt faktiskt... Och på lördag ska vi fira Stefans bror som fyller år....

Nu ska jag gå o väcka stefan som somnat på soffan så jag får någon mat i mig idag....

Börjar faktiskt kurra lite i min LILLA mage....

18.27

6 kommentarer:

Clabbe sa...

Danderyd... Slakthuset.. Intressant..

Porrfrugan sa...

Oj, jag trodde aldrig du skulle kommentera något jag nånsin kommer säga igen...
Jag saknar dig... (ja, dina snygga kommentarer oxå tro det eller ej)

Clabbe sa...

Du vet var jag finns...

Porrfrugan sa...

Jo, jag vet... I Prag...
Det är ju inte direkt så att jag får intrycket av att du vill ha kontakt med mig eftersom jag är blockad lite varstans...
Men om du vill ge mig chansen så vet du var jag finns...
kram

Clabbe sa...

Ja inte fan e du blockad på MSN

Porrfrugan sa...

Mycket möjligt, men jag hade inte kvar din adress.... My bad...