torsdag 28 augusti 2008

Tradera alltså, farligt farligt...
Där satt jag jämt förut, shoppade lack och kikade på prylar...
Mina fuck-me boots är ju köpta därifrån oxå... Nu bor dom nånstans norrut hos ett gift par som behövde en extra krydda i sex-livet... Jag tror dom har det kalas bra!
Börjar man kika runt så är det stor risk att man fastnar, och det är inte vad jag ska göra just nu...

Var på klubben igår, saaatan vad med folk... Hade glömt att kurserna börjar nu igen så nu måste man nog gå in och kika på schemat på hemsidan innan man åker upp så man vet att man kan träna... Man har ju varit bortskämd hela sommaren att det bara är att åka upp...

Pratade med Izza igår... Känns jäkligt bra, hoppas allt löser sig för henne... Man blir ju lite orolig när man hör om hennes grannar, lilla oskyldiga Isabel ute ensam i denna stora värld...
Nej, det kändes fan mycket tryggare när hon bodde hemma på soffan, då visste man var hon var... Haha... Skit alltså, snacka om att jag kommer bli hönsmorsa!
Eller kanske inte, det sista Mackan är är ju just liten! Han kommer växa om alla tror jag så honom behöver jag nog inte se som liten och oskyldig i framtiden...
Nej, nu ska jag nog klä på mig lite och fixa Mackans matlådor inför dagen...
08.08

1 kommentar:

Kattiz sa...

haha att isabel är oskyldig var väl att ta i ;P du om du är hooked på tradera....jag säger bara ebay.. gaah. billigt billigt när dollarn är så svaag. Köpte mig ett par conversedojjor som kostar 700-800 i sverige för ca 250 kr inkl frakt. är lite sugen på replayjeans också.. de kostar typ hälften av vad de kostar i sverige. fast de är ju lite svårare och veta om de passar iofs. :)