torsdag 14 augusti 2008

Jahapp...

I helgen är vi barnfria, det ska faktiskt bli skönt... Fan vad jag ska sova... Mackan har fått för sig att han ska vara vaken på nätterna... Och inte fan vaknar han en gång, utan oftast två... Inte skoj! Så i helgen ska jag träna hundar och slappa..
På lördag ska vi upp till Kina och käka...

Nästa vecka är lite lätt smockad... Handla och fixa till klubben innan helgen och hela helgen kommer ju tillbringas på hundklubben... Jag längtar som fan, tycker det är skitkul!
Och det kommer bli hela dagar... Vi trodde det var typ 90 starter per dag, men det är typ 180 starter per dag så jag kommer ha fullt upp... Så kräftskivan på lördagen kommer jag inte kunna vara med på, jag kommer inte hinna...

Måndagen efter landar Clabbe. Tänkte försöka hinna träffa honom under den veckan. Vore skoj, var ju flera månader sen sist så man får passa på när han är här...
Nej, om jag ska plocka ut pajerna ur ugnen kanske?

15.26

2 kommentarer:

Kattiz sa...

jag hoppas du inte bara kollar kommentarer på ditt senaste inlägg för jag har ju kommenterat lite äldre.. inte läst på ett tag juh :)

Mackan sa...

Nej, jag går bakåt en bit oxå...