söndag 24 augusti 2008

BHBK

Ja, i helgen har det varit Agility-tävlingar på BroHåbo BruksHundklubb. Jag har varit funktionär. Det har verkligen varit SKITKUL!

Alltså, skit pommfritt vad duktiga ekipage det finns... Me like a lot att se på!
Jag har ju då ingått i helgens köksteam. Det innebär att lördagen börjar redan klockan halv sju med att hämta brödet hos bagaren. Sen är det bara dra till klubben till sju för att bre mackor och fixa tältet med bord och grejer...
Dagarna har sedan gått i våffelgräddandets tecken. Och shit vad våfflor vi har gräddat... Tror jag räknade till 17 liter våffelsmet... Och 15 pajer har folk mumsat i sig...
Hamburgare har det oxå gått åt men det vet jag inte hur mycket. Det var Håkans avdelning så jag är inte insatt i det...
I stort sett har helgen varit jäkligt kul... Det började redan i fredags när man sätter 1 tjej (som bara tänker porr) och tre killar (alla killar tänker porr eller hur?!) att sätta upp två tält. Det är klart att det blir en hel del skämt när alla är trötta och inte har hålvana med pinnarna som ska in i varandra och hur långt de ska in, vilket hål, ut igen och så vidare... Kul var det iallafall... Haha, skrattar bara jag tänker på det...

Lördagen och söndagen har varit lite mer seriöst, man kan inte skämta om sex när man har tävlande från andra klubbar på hemmaplan... Haha, det ger inget seriöst intryck...
Vi fick iallafall beröm från söndagens domare att vi skött tävlingen väldigt proffsigt och det var skoj att höra...
Nu ska jag gå och sova, är verkligen helt slut! Och ont i hela kroppen har jag oxå! På tal om det är det en person påklubben som är skyldig mig en ryggmassage, den ska jag inte glömma bort att plocka ut nästa gång vi ses... Moahahahaha ;-)

Puss på er
20.36

Bilder kommer

Inga kommentarer: