fredag 15 augusti 2008

Strul

Japp, dit ska vi ikväll...
Jag och my honey Isabel...
Så det är bara på med sminket, föna hår och iväg ska vi... Shit vad kul!
Stefan ska ha spelkväll här med grabbarna, ta hand om hundarna oxå.
Hoppas dom sköter sig med det ska väl inte vara några problem...
Ge fan i mina hundar säger jag bara!!!
(Och du anonym, ska du inte kommentera hur jag sköter mina hundar oxå???)

Det roliga är att det inte finns så många att gissa på när det gäller vem anonym är.. Vi är typ nere på två och de två ligger ju inte på min topp 5 lista iallafall så det gör inget...

Men iallafall, det ska bli sjukt roligt att göra något med Izza... Gälelr att passa på medan hon är kvar här...
Nej, slappa i soffan en stund tror jag, satan vad skönt...

Puss (inte till anonym)
16.43

2 kommentarer:

lindaha sa...

Men nu blir jag ju nyfiken när du skriver hundarna. Du har väl bara Dino?

Porrfrugan sa...

Nej, jag har Enita oxå... Schäfertiken som finns på bild i ett tidigare inlägg...