tisdag 26 augusti 2008

Igår jag jag på hundklubben med hundarna. Det gick verkligen asbra! Dino gick en 12-pinnars slalom för första gången... Enita skötte sig strålande som vanligt... Det var ruggigt roligt... Sen gick vi lilla rundan och lekte av oss, jag var helt slut när jag kom hem.....

Idag ska Mackan vara hos farmor. Jag ska på Lytfteknik och delegering under dagen och efter det ska jag åka till Solna och möta upp Clabbe. Det ska bli skitkul och dra ut och fota som på den gamla goda tiden.
Han ska sminkas och spökas ut så man lär väl inte käna igen honom när vi är klara som vanligt... Haha, kommer ni ihåg gasmasken? Dom sjuka bilderna kommer jag aldrig glömma (fast jag var faktiskt inte inblandad i dom, detklarade han helt på egen hand).
Nej, käka frulle så man kommer iväg...

Puss puss
07.58

Inga kommentarer: