söndag 31 augusti 2008

Söndag

Ja, idag började morgonen kl 8 som vanligt. Hundarna ville ha frulle och komma ut. Så jag klev upp och fixade, sen var jag för pigg för att gå o lägga mig igen...
Så jag gjorde frulle till mig, fixade mina mammadagar (idag funkade allt) och tog sedan bilen till hundklubben för att träna. Shit pommes chateu vad bra det gick!
Tränade högerslalom med Enita och höger-handling med Dino. Han är inte alls med på noterna men det är väl bara tjata in det i hans lilla lilla huvud...
Vi körde mycket annat oxå självklart, men det var liksom basen i dagens träning.
Tror faktiskt det går bättre när jag åker dit själv, jag är mer fokuserad då och kan stänga resten av världen ute. Synd bara att det inte är lika kul att vara där själv...

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen. Snart kommer Mackan hem och sen ska jag jobba halv 2. Vi ska åka till Street Cars festen i Barkaby idag och kika en vända. Kan bli skoj tror jag!
Vi syns och hörs, puss o porr
11.40

Inga kommentarer: