lördag 30 augusti 2008

Barnfri

Tjolahopp tjolahej
Här sitter man nu, ensam hemma, med en coca cola bredvid sig och en tom godisskål (vem fan släpar fram tomma skålar?)...
Stefan är o bowlar och Mackan är hos min mamma. Jag har jobbat och nu sover hundarna.
Min plan var att jag skulle logga in på försäkringskassan och fixa lite med mammadagarna men ikke, för sidan funkar ju såklart inte helt plötsligt... Gah, kräkas!
Imorgon tänkte jag iallafall åka till klubben och träna på förmiddagen. Sen jobbar jag ju igen så då är det ju bra om jag är hemma tills dess, elelr vad tycker ni?
Min älskade sambo har haft synpunkter sista dagarna på hur mycket jag delar med mig i info-väg i denna blogg. Jag tycker inte det spelar någon roll, men alla är vi olika. Jag har iofs inga hämningar så jag skulle kunna skriva allt här utan att skämmas....
Nej, om man skulle passa på att sova lite nu när man har chansen?!
Puss
23.23

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har ju rätt att skriva vad du vill om Dig men inte om Stefan...
Såe...
kan vara en idé att lyssna på sin kära sambo.. =)
Godnatt... pöss