fredag 29 augusti 2008

Ja, ännu en dag har passerat... Gah, jag börjar bli gammal...
Igår var Mackan hos farmor medan jag åkte till Clabbe för att hämta mitt smink.
Vi passade på att snacka lite (han åker tillbaka till Prag på lördag) om allt och inget som vanligt... Han påpekade för mig om hur jag var när han och jag lärde känna mig och hur jag är nu. Ingen rolig utveckling måste jag erkänna... Jisses, att jag inte sett det förut...
Nej, förändring står på tapeten, helt klart...
Eller snacka var ju en lätt överdrift... Det ser snarare ut såhär:
1) Clabbe talar om hur det är...
2) Jag säger emot och påpekar hur fel han har
3) han höjer ena ögonbrynet
4) jag tänker efter och inser att han har rätt....
Så har det alltid varit...

När jag var där fick jag ett sms av Izza om en klänning på Gina som jag bara måste se...
En i min stil men inte lika "vulgär" som hon uttryckte det... Haha, fattar inte vad hon menar med det!?
Så jag övergav Clabbe och drog till Solna centrum för att kika, självklart fanns den inte i min storlek men jag knallade glatt vidare till HM. Där hittade jag ett par jeans... Wiiih
Kollade på klockan och började smått röra mig mot bilen för att åka hem och ta ut hundarna innan jobbet.
Första dagen på jobbet gick kalas, det var riktigt roligt! Jag jobbar ikväll igen, det ska bli skoj!
När jag kom hem igår satt jag och Stefan och pratade lite... Förändringar som måste genomföras för att detta ska funka. Och det innebär även återupplivningen av Porrfrugan....
06.54

4 kommentarer:

Kattiz sa...

det var fan va alla shoppar ;) jag shoppade iofs också lite igår. fast mest tråkiga saker som jag behöver. en vanlig svart kofta, svarta mjukisbrallor och ett linne. å lite smink :)

Porrfrugan sa...

Men även tråkiga saker måste man shoppa ibland... Och shoppa i sig kan vara skoj!

Anonym sa...

Shoppa is tha shit... =)
Synd att man inte har stålars nu.. hahaha

jaha.. Porrfrugan is back läste jag på msn.. hörs senare
puss

Porrfrugan sa...

Jo, läkarna jobbar på att få igång hennes andning...