fredag 6 juli 2007

Wiiiih

Den stora dagen är här... Årets händelse... Det vi alla väntat på och längtat efter!

Power Big Meet 2007

Ikväll ska det tittas på brum-brum-bilar och pratas strunt på gräsmattorna...
Käkas Langos och handlas krims-krams... Hoppas ni bara att vädret håller i sig hela kvällen annars blir jag sur!

Just nu håller jag på att tvätta, en otroligt rolig syssla på en fredag...
Efter det ska jag lägga mig i horisonellt läge och inte göra ett smack förrän det är dags att göra sig iordning för den stora kvällen...
Städa ur bilen kan vara en bra grej i o försig...

Det är väl knappast nödvändigt att ha med hela bakluckan med kattställningar?

Jag vet inte vad jag ska ha på mig, jag vet inte hur jag ska se ut... Hm, vad vet jag egentligen...
Ja, bra fråga...
Detta vet jag just nu:

Jag är glad
Krypet är en terrorist
Solen skiner
Dino sover
Jag är lite hungrig
Har lätt damp anfall just nu
Stefan jobber
Och jag vet oxå att det är dags att plocka undan lite grejjor....

10.50

Inga kommentarer: