onsdag 18 juli 2007

Hungry Hippo

Ja, nu är jag hungrig igen... Enligt Stefan är det det enda jag är på dagarna ()ibland även på nätterna)... Jag ser det som ett påhopp...

Han har verkligen inte fattat! Jag är ju rädd att gå ner i vikt! Det är ju spinkisar som han och den där bruttan som sålde en lägenhet (visst e jag skitrolig D) som fryser som harskitar på vintern... Och de är vi som fyller ut vårt skinn som håller oss varma! Jag är ju helt enkelt rädd för att bli kall...
Och nu är det flera timmar sen jag åt så jag har säkert gått ner flera hekto bara genom att vänta på att få äta igen... Helt sjukt... Karlar har verkligen ingen förståelse för deras flickvänners djupaste behov! Sex, godis, mys-pys... Ha, ner i papperskorgen... Ro hit MATEN för fan!
Hur många gånger ska man behöva ta den diskussionen?

Jag är en stor kvinna och jag behöver mycket föda! Och gärna ofta.... Och gott....
Och jag gillar desserter (var noga med att uttala alla bokstäver i det ordet).... Man får inte glömma desserten! Hm, jag undrar om man kanske ska försöka få med Tesse till Sigtuna på en Hungry Hippo fika imorgon! Fin-fina grejjer! Mums filli-babba




18.28

Inga kommentarer: