lördag 7 juli 2007

Dagen efter...

Igår var vi i Västerås..
För första året hittade jag exakt rätt från början och kunde glida in på min egna "p-plats" som jag gjort de sista fem åren...

Vi knallade ner till gräsmattorna och hittade en liten ledig plats bland alla miljarder människor, barn och hundar...

Det är helt otroligt vad fort tiden går när man väl är där...

Vi var där vid sju-tiden och helt plötsligt var hon nio!

Diana gick emellan ett slagsmål och ifrågassatte vad fan de höll på med! Sparka en kille i huvvet som redan ligger ner, vad är det för sätt? (Tänk er då att hon står och hytter med kryckan samtidigt, den bilden är ganska rolig)

Det var fösta gången som jag satt och pissade och snackade med en vilt främmande karl samtidigt (svårt att undvika, efter typ en evighets letande efter ett eget pink-ställe gav vi upp)

Larsa åt baguette precis som förra året men denna gång inte med Curry...

Martin var besviken över att han inte träffade någon han kände, haha, nybörjare!

Det tog mig och Emma typ två timmar att hitta varann förra året så det är inte det enklaste!

Stefan blev dyngrak och vid elva åkte vi hemmåt för att få honom tryggt i säng...

Allt som allt så var det en bra kväll!
Nybörjaren för kvällen var Martin som aldrig varit på Power Meet förut! Han var oxå den som hördes högst så fort en bil brände gummi i närheten...
Och var nog den som snabbast fick våta fläckar i byxorna flakbilen med två väldigt lättklädda tjejer på körde förbi...






Framsteg för i år är att Diana ser nykter ut på alla bilder! Jämför med förra året...
(då hon även var nykter men det kunde man ju inte tro)
2007

2006

Sen har vi grabbarna grus som jag faktiskt inte vet hur jag ska beskriva... Jag tog ju bilderna själv så jag vet att inget barnförbjudet ågde rum, men om jag inte varit med skulle jag fan ha trott något helt annat! Haha

Nu ska jag lägga mig å vila, krypet har kraftiga synpunkter på antalet timmar sömn inatt...

Jag tror inte att han gillar att vi har sex heller... Bråkstake från början! Det är typiskt min tur!