torsdag 5 juli 2007

Morgonpigg

Ja, idag har man glott på Beverly Hills.... Sambon fel helt och hållet eftersom hans satans väckarklocka ringt hela morognen utan att han reagerade ett jota...
Igår var jag o fikade med Isabel, det var mysigt... Skoj att träffa henne igen, det var ett tag sen...
Efter det åkte jag vidare för att umgås med Anna-Karin och barnen...
Embla är ju så charmig att man bara smäller av... Och lill-grabben ska vi inte tala om...
Så där blev man ju kvar ett par timmar, snackade strunt och en massa annat skoj...
Lite hårfrissa-tjänstgöring åkte jag på oxå...
Men fin blev hon, väldans fin...
Och ett nobel-pris till hennes man som upptäckte skillnaden helt spontant! Mycket omanligt... Haha
Idag är det fika och läkarbesök inbokat... Diana följer med och håller mig i handen...
Jag känner för att göra något oxå, mn jag vet inte vad... Syrran vill att jag ska komma till Täby, men jag vet inte riktigt om jag har lust att åka dit... Det är ju väldans märkligt att hon inte kan ta sig hit någongång... Det är ju lika långt från henne och hit som härifrån occh dit....

Inga kommentarer: