tisdag 17 juli 2007

Igår köpte Henke en ny säng... Den blev kalasfin ihopmonterad...
Anders passade då även på att prov-pöka den... Och den höll så jag antar att det är ett bra betyg...
Idag är det tvätt på schemat, sen ska jag även packa lite prylar som ska upp på vinden i nya lyan... Fan vad skönt med egen vind...
Här har vi fått snott ett förråd eftersom killen som vi hyr av har vägrat att tömma förrådet som hör till lägenheten... Jäkla junk!
När jag kom hem igår hade jag en sån fruktansvärd huvudvärk att jag var tvungen att lägga mig ner en stund. Stefan låg redan och sov och självklart somnade jag oxå...
Vi vaknade vid nio och gick upp och åt för att sen somna om igen... Ja ,inte Stefan, han satte sig och spelade vid datorn...
Kattungen mår hur bra som helst och försätter att väcka mig på nätterna genom att gnnaga på mina tår innan han till slut ger upp och somnar om... Ett riktigt charmtroll är det iallafall!

Oj, nu måste jag pallra mig iväg och sortera tvätten om det ska bli något vettigt gjort idag...

10.07

Inga kommentarer: