fredag 20 juli 2007

"Snön ligger tät på taken...

...endast tomten är vaken"

Ja, det hade kanske stämt om det hade varit vinter... Det är det inte nu så jag antar att det inte stämmer, iallafall inte i Bålsta...
Så vad händer... Ikväll har vi tittat på nya Beck (nånting om en tavla hette den tror jag, har fan ingen aning)...
Den var bra, inte lika bra som de tidigare... Den saknar klatschiga kommentarer från Gunvald!
Och så var den på gränsen till seg... Ikke bra!
Stefan verkade tycka att den var väldigt seg, för han somnade och sover fortfarande....
Jag har ätit ost o kex till middag, sån ost som jag får äta... Jag var as-sugen på brie-ost men det gick ju inte... (Tack Tobbe som kom så bra tajmat och påpekade det för det hade jag heeelt glömt)...
Nu sitter jag iallafall här, mätt, trött och lite uttråkad... Det är sååå mysigt med en filmkväll!
Speciellt när pojkvännen är vaken i typ en kvart efter han slutat äta middag... Wiiih! Gah, haha!
Så jag har pratat med Cicci och Märta på msn, suttit med hörlurar på mig för att slippa höra partyt som är i lägenheten i längan bredvid... (Vem fan bjöd in Sven Ingarz?) Haha

Imorgon har jag inga stora planer men någonting kill-fritt lär det väl bli...
På måndag ska jag iallafall ner till Posten och skälla på dom för att dom har tappat bort min post! För det är precis vad dom har gjort...
Jag var ner idag och då förklarade hon att min post förmodligen hamnat i en annan brevlåda i samma trappuppgång för hon har samma efternamn som på den brevlådan som min post ska hamna i... Men jag var o knackad epå idag och hon har inte fått min post så det innebär att posten tappat bort min post... Det är väldigt jobbigt eftersom jag har beställt saker som jag redan betalat och som skulle kommit med posten den här veckan... Så till chefen på posten kan jag bara säga: Ta med huvudvärkstabletter på måndag för det lär du behöva!!!! MÅNGA!!!!
Nu ska jag väcka karln min och placera honom till sängs... Fan, mamma träningen har redan börjat... Hahahaha

00.03

Inga kommentarer: