söndag 15 juli 2007

Helgerna är alltid för korta!

Jag måste tillägga till inlägget den 11.e att det fanns så otroligt mycket blåbär i skogen att vi fick ringa Stefan och be honom köpa för att det skulle räcka till en paj... Gah!

På torsdagen var iallafall jag o mamma i stan o shoppade... Det var skoj, gott fika och en jävla massa regn... På kvällen åt jag o stefan (som åkte med oss hem efter jobbet) middag med mamma o per...

På fredagen ringde Lotta och väckte mig typ med infon att gummans kära hjärna spårat ut igen... Jag slängde mig upp ur sängen grabbade med mig Dino och knallade dit för att plåstra om Lottas sår och finnas som stöd...
Mitt på dagen drog vi inte till stan för att möta upp Stefan o Jimmy för Stefan telefon gick sönder efter 24 timmar... Den historien vill jag inte ens gå in på... Köp aldrig en telefon från 3, det är mitt enda tips iallafall!
På kvällen fick gumman somna in i lugn och ro... Det bästa för henne faktiskt...
Och eftersom gumman somnade fick vi hem vår lilla kattunge, som igår fyllde sex ceckor gammal...

Igår, lördag var vi hela dagen hos Stefan föräldrar, till och med katten följde med och låg i en hammock och sov o lekte om vartannat mest hela dagen...
Vi var hemma på kvällen igen och då glodde vi bara på film eftersom ingen av oss hade energi kvar till annat...

Idag ska vi till Stefans bror och hämta flyttkartonger och sen ska det börjas småpackas lite som går att packa ner...

Ha det bäst!

12.37

Inga kommentarer: