fredag 20 juli 2007

Idrott, en farlig grej!

Igår skulle hurtiga gänget spela fotboll... Haha, självklart räknar ja ginte in mig själv i den ligan... Idrott är inget man ska hålla på med, man blir bara skadad...
Så vi tog bilen till Västerången och grabbarna började värma upp (himla seriöst)...
Dom som var med var: Stefan, Larsa, Ulme, Anders, Henke, Anders igen, Jimmy och Filip...
Meningen var att efter fotbollen skulle vi grilla hos Ulme, men klockan rann iväg så det blev pizza från Vinan...
Och mycket riktigt... Anders fick ett dubb-spark på benet och ett snyggt märkt som bevis...
Resten av grabbarna har helt enkelt bara dålig kondis, vissa värre än andra... Haha
Men det var himla skoj o se... Dom såg ut att ha riktigt skoj...

Idag ska jag försöka leta reda på min post som verkar ha gått upp i rök, pratade precis med skatteverket och dom har min rätta adress så nästa anhalt är det lokala postkontoret och kolla vad dom har att säga... Himla märkligt... Men det har ju hänt förut att min post kommit till fel och sen fick jag en hel hög med post samtidigt en månad senare...
Men jag väntar på saker som jag gärna vill ha så därför känns det lite viktigt just nu...

11.14

Inga kommentarer: